Saturday, April 23, 2011

Blåt er godt...

mere blåt er endnu bedre!

Tak for kommentarerne til Björk! Trøjeejeren og hendes mor nød dem alle!

Jeg når ikke at skrive så meget, er på vej på lille ekstra påskeferie, men et hurtigt kig i strikkekurven kan det da lige blive til. Faktabokse følger.

Kan I se hvad dette skal blive til?

Dette behøver vist ikke nærmere præsentation

Forkert årstid, er også for længst afleveret til min søster

Årets rov fra messen i Middelfart, den, en flok filtenåle og det allerbedste: en masse kram, som ikke kan gengives her.

Åh, og så blev jeg lige tilbudt et job hos Christel Seyfarth, da hun hørte mig forklare farveskiftteknikken for min medbragte søster. Søsteren, der ikke fattede en lyd af min forklaring, var mindre imponeret. Det er da rart at have noget at falde tilbage på, hvis det ikke går med sundhedsvæsnet i længden.

3 comments:

  1. Ej blåt til lyst :-)
    Fine sager, du har været produktiv. ses vi 1. torsdag i maj?
    Det er altid godt med alternative karrierermuligheder

    Nyd ferien!

    ReplyDelete
  2. Karriereskift????? Tja, always nice to know you have options. Men det var da noget af et kompliment.Kunne du skrive den ned til os???? Og lave et farveskift-indlaeg?????
    Blaat blaat blaat er godt og Camomille er hammer laekker. God lille ekstra paaskeferie.

    ReplyDelete
  3. Meget blåt er meget, meget godt. Man kan bare ikke få for meget blåt - og jeg er i let ekstase over at modeverdenen endelig, endelig har opdaget blå igen. Så er det nemlig til at købe blå beklædning og sko....uha, hvor skal jeg bare finde det i år!

    Fede ting, du har gang i. Den øverste????? Øhmmmenønmmm....måske noget Falkenberg? Glæder mig til at se det afsløret.

    Ha' en fantastisk Påske, kære!! Jeg glæder mig også meget til at se dig igen....der er jo både lang tid til og kort tid til...

    Knus,
    Britt

    ReplyDelete