Monday, April 14, 2008

Teknisk problem løst?


Britt har gjort mig opmærksom på, at min blog er indstillet, så kun Google-account-ejere kan kommentere. Det er bestemt ikke med vilje, som jeg før har beskrevet er hele formålet med mit bloggeri at være en del af et fællesskab.

Da jeg ikke har fortalt andre IRL end Helten om min blog, er det ikke så nemt at bede om ekspertbistand rundt omkring. "Hvis man nu rent hypotetisk forestillede sig at jeg havde en blog, hvordan skulle jeg så rent hypotetisk lukke op for kommentatorboksen?" Nej, vel? Det er også derfor jeg har et sørgeligt banner og må nøjes med at sukke over de smukke tapeter der ses rundt omkring i blogland. Jeg skal nok komme efter det med tiden. Jeg satser på, at når Barnet Der Aldrig Sover en gang får det lært, så bliver der lidt mere tid til at sidde og være nørdet med den slags om aftenen.

Nå, men for nu at komme til sagen, så tror jeg, at jeg har løst problemet, ved at rode lidt i indstillingerne. Alle kommentarer er velkomne, og med lidt held nu også mulige...

8 comments:

  1. Jeg så det godt forleden men fik ikke skrevet det til dig. Dejligt at din kómmentator-boks er "åben" nu :P Skal nok benytte den en af dagene.

    ReplyDelete
  2. Tju-hej, Lise! Så lykkedes det.
    Så jeg også kan kommentere på din skønne, skønne blog.
    KH Britt

    ReplyDelete
  3. Er det noget I har koebt til boernene ? ;-))
    kh
    Angelika

    ReplyDelete
  4. Jeg ville bare lige sige, jeg har nydt dine feriereportager. Jeg følger med i din dejlige blog, men jeg er desværre et kvaj til lige at få smidt en kommentar.

    KH Tina

    ReplyDelete
  5. Du skal være velkommen, Anette.

    Velkommen til dig Britt, og tak for de pæne ord. Jeg vil forsøge at blive lidt flinkere til at efterlade spor hos dig også:-)

    Ja, Angelika, fnis, og manden er til mig...Nej, det er et parisisk gadeorgel, som vi så i en park i Funchal. Det lyder som 100 lirekasser, så jeg er ikke sikker på jeg ville elske at have det hjemme. Men ungerne ville!

    Tina, du er altid velkommen, med eller uden kommentarer. Jeg er heller ikke selv så god til det som jeg gerne ville være. Jeg læser også med hos dig og er helt målløs over alt det du kan nå med 5 unger i huset!

    ReplyDelete
  6. Ser i dag at du gerne vil lave en anden header....da jeg i sin tid famlede rundt som i blinde, fik jeg anvist denne hjemmeside. Her kan du gratis oploade et billede og rette det til...måske du kan bruge det?


    http://www.bighugelabs.com/flickr/blogheader.php

    Nb. tror du skal slette den besked fra multifuncional...måske noget skrammel, hvis du får trykket på linket?

    ReplyDelete
  7. Anne, tak skal du have. Jeg vil se på det snarest! Du har ret med hensyn til at slette kommentaren før din, pludselig får jeg en del af den slags. (og det startede altså før jeg åbnede for ikke-google kommnentarer)

    ReplyDelete
  8. Egentlig synes jeg ved nær/eftersyn at din header er flot i al sin enkelthed. :-)
    Uh ja, de der irriterende kommentarer, jeg kan slet ikke gennemskue, hvordan de personer finder frem lige præcis til min og din ( og andres ) blogs, og hvilken glæde har de dog af, at lægge en sådan besked?
    og Ølkagen, du har lagt opskrift på i dag, den er straks gemt i mappen hos mig, der hedder...kageopskrifter fundet i blogverden...
    Der udover velkommen i klubben af IKKE øldrikkende..lærer det heller aldrig :-)

    ReplyDelete