Sunday, September 23, 2007

Endnu en ny blog…..

En hamsterblog hedder det, siger min kloge veninde, når det er en blog der mest handler om ejerens lille verden. Godt så, hamsterblog it is....

Min intention er, at dette primært skal handle om kreative udfoldelser. For mig betyder det især strik. Jeg lærte at strikke da jeg var 6, og har gjort det lige siden. Af og til ryger jeg ud på et sidespor :

Fru Kvist, du kan da også hækle, sy, male, fortsæt selv listen. Nogle gange går det bedre end andre, men jeg vender altid tilbage til mit strikketøj. Jeg elsker de blogge der viser, hvad andre kan finde på, og vil gerne være med. Tænk hvis man selv kan inspirere nogle af dem, der altid inspirerer her…



Det kan jo være, at bare det at vise sine igangværende projekter i det offentlige rum kunne hjælpe på motivationen for at få noget færdigt, i stedet for altid at begynde på nyt. På den anden side ser der ikke ud til at startitis er mindre udbredt her end IRL.

Har fru Kvist så noget nyt og revolutionerende at bidrage med til strikkeblog-verden? Nej, det ville vist være synd at sige. Her i casa Kvist når modeller nærmest at blive vintage før de kommer på pindene. Pt. er der gang i Mermaid og Rowans Saffy. Ikke ligefrem nyskabende.

Jeg ser heldigvis den kreative blogverden som stor og rummelig, så mon ikke der skulle være plads til en, der altid er lidt bagefter?


No comments:

Post a Comment