Tuesday, May 20, 2008

Konference med forhindringer

Fra i morgen eftermiddag er fru Kvist at finde her, på Hotel Ullensvang i Lofthus.


Jeg glæder mig både til det faglige indhold og til bare at skulle deltage, og så ellers lade mig servicere og nyde de smukke omgivelser.

Det skal selvfølgelig ikke være enkelt; i dag blev jeg ringet op af rejsebureauet, der kunne oplyse at mit fly (og alle andre fly med samme destination) er aflyst pga. lufthavnsstrejke i Bergen. Så må jeg jo flyve til Oslo i stedet, hvor konferencebussen i dagens anledning vil køre fra.

Indcheckning i Kastrup kl. 05.40, gys. Heldigvis fik Helten et af sine lyse øjeblikke og kom i tanker om, at eftersom han skal undervise på et kursus i Nordsjælland, kunne vi jo køre sammen. Så kan vi sove helt til kl. 03.30. På egen hånd skulle jeg have været med toget kl. 01.07, så sig ikke, at der ikke er fordele ved at være gift!

4 comments:

  1. jow, jow - det' da enorme fordele ;-))))))
    God tur - den slags forkælelse er skøn.
    KH Britt

    ReplyDelete
  2. Det ser skønt ud - jeg er lidt misundelig... men ikke på afgangstidspunktet!

    ReplyDelete
  3. Hov hov, Britt, det er jo arbejde;-)

    Tak Zette, og tak for advarslen om sneen.

    Bodil, det gik, selv om 3.30 er et vanvittigt tidspunkt!

    ReplyDelete