Monday, December 10, 2007

Julemusik....

Forleden hørte jeg hos Mette Band Aid med deres "Do They Know It´s Christmas", hvilket straks bragte mig tilbage til 80´erne. Til min undren kunne jeg stadig, 23 år senere, sætte navn på stort set alle medvirkende. Jeg har altid syntes, at det var den flotteste af støttesangene, så jeg nyder genhøret (og indrømmer, at jeg vist var mere af en poptøs dengang, end jeg bryder mig om at huske).

Hos os er det ikke jul før vi har hørt et andet gammelt 80´erjulehit, unægteligt i en lidt anden boldgade. Glædelig december!



5 comments:

  1. Jeg hørte "White Christmas" i morges..sä er det også ved at være jul..

    Og hvad hedder poptös, det lä jo bare i alderen!

    Laila

    ReplyDelete
  2. Hmmmm ingen jul uden McEinars juleklassisker.

    ReplyDelete
  3. Og sä hedder det "Last Christmas"... ikke noget med Bing Crosby her!

    ReplyDelete
  4. Har du fået mail fra mig, var i tvivl om jeg havde skrevet adressen rigtig??

    ReplyDelete
  5. Laila og Ulla, der er åbenbart noget over 80´erjulehits. (Eller afspejler det bare at vi er 3 thirtysomethings?)

    Jette, ja jeg har, og tusind tak. Jeg har sendt dig en mail, men først idag, da jeg pga. diverse julearrangementer stort set ikke har været i nærheden af privatpc´en i dagevis!

    ReplyDelete